پاسخگوی شما هستیم

02126644659

آدرس لابیاپلاستی

تهران خ شریعتی

هزینه لابیاپلاستی و بیمه ها

مقالات سایت لابیاپلاستی

تهران، خیابان شریعتی

09124339551

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 14

یکی از سوالات شایع در مورد هر عمل زیبایی این است که هزینه لابیاپلاستی چقدر است؟ عوامل زیادی بر هزینه های جراحی زیبایی واژن و لابیاپلاستی تاثیر دارد این عوامل باعث می‌شود تا هزینه عمل متغیر باشد. از آنجایی که عمل زیبایی لابیاپلاستی از شخصی به شخص دیگر متفاوت است تعیین دقیق قیمت آن نیز مشکل است، بهترین راه برای بدست آوردن هزینه لابیاپلاستی ، مراجعه و معاینه توسط پزشک متخصص است.

هزینه بستگی به فرد و اینکه تو کلینیک یا بیمارستان یا مطب انجام شود دارد و حدودا از پایه 10 میلیون هست. که این قیمت می‌تواند با توجه به عوامل مختلف کم و یا زیاد شود. برای تعیین دقیق هزینه جراحی زیبایی لابیاپلاستی و واژن بهتر است یک جلسه معاینه و مشاوره را با متخصص زنان انجام دهید.

هزینه عمل لابیاپلاستی 1402

هزینه عمل لابیاپلاستی 1402 چیزی در حدود 5 تا 7 میلیون تومان بوده است که در سال جدید پیش بینی می شود هزینه عمل لابیاپلاستی 1403 در حدود 7 تا 10 میلیون تومان باشد.

هزینه لابیاپلاستی

آیا بیمه‌ها هزینه لابیاپلاستی را تقبل می‌کنند؟

از آنجایی که لابیاپلاستی عمل زیبایی محسوب می‌شود هزینه های آن تحت پوشش بیمه و بیمه های تکمیلی قرار نمی‌گیرد و در کل عمل لابیاپلاستی و دیگر عمل های زیبایی واژن تحت پوشش بیمه نیستند.

هم زمان با لابیاپلاستی آیا می توان اعمال دیگر زیبایی واژن را نیز انجام داد؟ و آیا انجام همزمان عمل زیبایی واژن در کاهش هزینه ها تاثیری دارد؟

تعدادی از زنان در کنار عمل لابیاپلاستی نیاز به عمل های تکمیلی زیبایی واژن نیز دارد، مثل ( واژینوپلاستی ، پرینورافی ، تزریق ژل ، رفع تیرگی یا روشن سازی پوست واژن ) که در حالت ترکیبی، هزینه ها یک تا یک و نیم میلیون کاهش می‌یابد.

هزینه عمل لابیاپلاستی در ایران در مقایسه با کشورهای دیگر:

هزینه عمل زیبایی واژن و لابیاپلاستی مانند سایر اعمال زیبایی ، در کشورهای مختلف متفاوت است. با مقایسه هزینه عمل زیبایی در کشورهای خارجی نشان می‌دهد که هزینه لابیاپلاستی در آمریکا حدود ۵ هزار تا ۸ هزار دلار و در اروپا حدود ۴ هزار تا ۶ هزار یورو است و همین اختلاف قیمت زیاد در هزینه این عمل نسبت به ایران، باعث می شود تا خارجی ها برای انجام اعمال زیبایی به ایران بیایند و در سال‌های اخیر تقاضا برای عمل جراحی زیبایی واژن و لابیاپلاستی بالا رفته و خارجی ها ترجیح می‌دهد عمل زیبایی واژن و لابیاپلاستی خود را در ایران انجام دهند.

عوامل تأثیرگذار بر هزینه اعمال جراحی زیبایی واژن و لابیاپلاستی

۱- تکنیک جراحی

۲- شکل و فرم لابیا مینور

۳- میزان برش های مورد نیاز در جراحی

۴ – مواد مصرفی و ابزار جراحی :
نخ بخیه یا
استفاده از لیزر

۵- همراه شدن لابیا پلاستی با دیگر جراحی های زیبایی

۶- محل انجام عمل لابیاپلاستی (بیمارستان ، یا مطب)

 

آیا لابیاپلاستی یا عمل زیبایی واژن نیاز به بیهوشی دارد؟

لابیاپلاستی جز جراحی های سبک محسوب می‌شود و معمولاً به صورت سرپایی قابل انجام است و نیاز به بیهوشی ندارند و تحت بی حسی موضعی قابل انجام است.

مشاوره رایگان سایت

مشاوره رایگان سایت

پزشکان سایت لابیاپلاستی بصورت منظم پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

ادامه مطلب
عکس های لابیاپلاستی

عکس های لابیاپلاستی

تمایل دارید قبل از عمل عکس های واقعی عمل لابیاپلاستی را مشاهده بفرماید این صفحه مناسب شما است.

ادامه مطلب
مراقبت های پس از لابیاپلاستی

مراقبت های پس از لابیاپلاستی

در این مطلب ابتدا در مورد علت بزرگی لابیا مینور خواهیم گفت تا بدانید به چه دلیل عمل لابیاپلاستی انجام...

ادامه مطلب

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.