پاسخگوی شما هستیم

02126644659

آدرس لابیاپلاستی

تهران خ شریعتی

عکس های لابیاپلاستی

مقالات سایت لابیاپلاستی

تهران، خیابان شریعتی

09124339551

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 14

کمی درباره لابیاپلاستی

انجام لابیاپلاستی زندگی شما را متحول می کند!

جراحی های زیبایی واژن و لابیاپلاستی صرفاً برای افزایش لذت جنسی و یا زیبایی نیست، این جراحی به افراد کمک می کند تا حس بهتری نسبت به خود داشته باشند و سبب افزایش اعتماد به نفس در افراد می گردد. با کمک جراحی های زیبایی واژن و لابیاپلاستی می توان چین و چروک و لبه های اضافی دستگاه تناسلی خارجی را از بین برد که در نتیجه فرد احساس بهتری نسبت به ظاهر خود خواهد داشت.

سایت لابیاپلاستی

دلایل نیاز به انجام عمل زیبایی لابیاپلاستی چیست

دلایل پزشکی و فیزیکی

گاهی از این روش به هدف کاهش اندازه لب‌ها کوچک به‌طوری که از لبه‌های لابیا بزرگ بیرون نزند، استفاده می‌شود. در صوتی که لابیاهای داخلی بیش از حد بزرگ باشند، پیچ می‌خورد یا کشیده می‌شود و در نهایت شرایط آزاردهنده‌ای را حین ورزش، فعالیت‌های روزانه و رابطه جنسی ایجاد می‌کند.

علاوه بر این با وجود این بافت‌های اضافی، نظافت و پاکسازی دشوار و باعث تجمع باکتری‌ها می‌شود که در نهایت منجر به عفونت دستگاه ادراری خواهد شد.

دلایل زیبایی و جنسی

  • این روش گاهی برای ظاهری زیباتر و جوان‌تر به خانم‌ها توسط جراح زیبایی زنان پیشنهاد می‌شود. 
  • برای رفع عدم تقارن لابیا مینور و لابیا ماژور انجام می‌گیرد، در برخی از خانم‌ها یک طرف بلندتر یا شکل متفاوتی نسبت به طرف دیگری دارد.
  • برای افزایش اعتماد به نفس و از بین بردن نواقص انجام می‌شود. برخی از افراد با پوشیدن شلوار تنگ، برآمدگی‌های ناحیه تناسلی را از روی لباس شاهد هستند که ظاهر ناخوشایندی را ایجاد می‌کند.
  • در صورت وجود بافت بیش از حد لابیا، لباس‌های تنگ نیز باعث شرایط آزاردهنده‌ای می‌شود.
  • همچنین برخی از افراد برای افزایش اعتماد به نفس در خصوص ظاهر اندام جنسی خود این عمل زیبایی را انجام می‌دهند.

عکس عمل لابیاپلاستی

مزایای لابیاپلاستی با لیزر

در روش لابیاپلاستی با لیزر چون انجام برش و انعقاد یا کواگولیشن همزمان توسط لیزر انجام می گیرد بدون خونریزی است و تورم درد پس از عمل جراحی بسیار کمتر از روش جراحی است، همچنین دوره نقاهت و بهبودی در روش لیزر لابیاپلاستی سریعتر انجام می شود و فرد روز بعد از عمل می تواند فعالیت های روزانه خود را از سربگیرد معمولا بدون بخیه و یا با حداقل بخیه انجام می شود ،اسکار جراحی یا جای عمل باقی نمی ماند. روش لابیاپلاستی با لیزر همراه بیحسی موضعی انجام می شود و به صورت سرپایی است و نیازی به بستری کردن نمی باشد.

عکس های واقعی عمل لابیاپلاستی

عکس قبل و بعد از عمل لابیاپلاستی

عکس قبل و بعد از عمل لابیاپلاستی

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.